Olyan, mint ha tegnap lett volna 2006 októbere, amikor megválasztottak Tápé önkormányzati képviselőjének. Alig pár hét, és vége az első ciklusnak, a tápaiak és az új-petőfitelepiek újra dönthetnek arról, ki képviselje érdekeiket a szegedi közgyűlésben. Nekik szól ez a bejegyzés.

 

 

 Előbb egy rövid bemutatkozással kezdem: 49 éves vagyok, 2010-ben Szeged 20. számú választókörzetében, Tápén és Új-Petőfitelepen a FIDESZ önkormányzati képviselőjelöltjeként szállok ismét ringbe.

 Szegeden születem, itt jártam általános és középiskolába is. Főiskolás Győrben voltam, 1984-ben diplomáztam, mint távközlési üzemmérnök. De nem a diplomaosztó volt a legjobb a főiskolás években: életre szóló barátaim lettek itt. Ezek a barátságok átvészelték az elmúlt 25 év minden viharát, megpróbáltatását. Fiatalságom minden szép emléke Győrhöz kapcsolódik. Szeretem ezt a várost.

 Egyetemi diplomát a Budapesti Műszaki és Gazdaság Tudomány Egyetemen szereztem 1989-ben okleveles villamosmérnökként, és 1996-ban gazdasági elemzőként.

 Több távközlési és informatikai cégnél is dolgoztam, mint fejlesztő mérnök illetve fejlesztésért felelős vezető. Legjelentősebb fejlesztési eredményeimet a Magyar Telekomnál (korábban: MATÁV) és az Antenna Hungáriánál értem el. Jelenleg mérnöki és gazdasági tanácsadóként dolgozom saját vállalkozásomban.

 Tizennyolc éve élek Tápén feleségemmel, Ritával – aki tősgyökeres tápai – és két fiammal, Kristóffal és Áronnal. Ebből is látszik, hogy ami a tápaiaknak öröm, az öröm nekem is, ami gond nekik, az az én gondom is.

 No és persze politizálok. Nyolc éve foglalkozom aktívan ezzel a műfajjal. Előbb csak aktív külsősként, majd 2004-től a FIDESZ tagjaként. 2006-ban a szövetségi összefogás jegyében beléptem a KDNP-be is. 2006-ban a tápaiak képviselővé választottak, azóta vagyok tagja a szegedi közgyűlésnek, és a Városüzemeltetési Környezetvédelmi Víz és Csatorna Bizottságnak.

 Aki látta a közgyűlési közvetítéseket, az tudja, hogy nem ültem a babérjaimon az elmúlt négy évben, hanem igen erőteljesen és határozottan képviseltem Tápé érdekeit. Ha kellett a polgármesterrel szemben is. Sajnos szükség is volt erre a fellépésre, mivel Botka László és csapata igen találékonynak és kitartónak bizonyult abban, hogy Tápét – talán a 2006-os fiaskóért – folytonosan megalázza és hátrányba hozza.

Ennek a politikának azonban az idén végre közös erővel véget vethetünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://juhaszgyula.blog.hu/api/trackback/id/tr472277685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása